Szybkie dorastanie – Quest 2

Quest 2

Nasz tata, James, zabiera nas na przyjęcie urodzinowe, zrobione na nasze 10 urodziny (skok do 10 lat). Stajemy się na nich właścicielem niezbędnego urządzenia, Pip-Boy 3000, z którego będziemy korzystać przez resztę część gry. Po otrzymaniu urządzenia, czeka nas rozmowa z Amantą, koleżanką, która wręcza nam prezent w postaci komiksu Grognaka Barbarzyńca (WARTO GO OD RAZU PRZECZYTAĆ, TO DODAJE NAM 1 PUNKT DO BRONI BIAŁEJ). Ogólnie rozmawiamy ze wszystkimi gościami, a tylko od niektórych otrzymujemy prezenty. W czasie imprezy dojdzie do bardzo ciekawych i śmiesznych przeżyć, np. robot który jest odpowiedzialny z nasze ciasto troszkę przesadzi z cięciem, oraz małych emocyjnych przeżyć z Botch`em, aroganckim małolatą.

W rozmowie z nim mamy kilka opcji do wyboru, min. możemy napluć mu do bułki o którą nas prosi, lub wyprowadzić go z równowagi. Po zapanowaniu nad sytuacją, rozmawiamy z Amantą. Tata bohatera przygotował nam mały prezent. Po wyjściu z imprezy spotykamy Beatrice, która niezależnie od rozmowy otrzymujemy prezent w postaci urodzinowego wiersza. Po otrzymaniu, schodzimy korytarzami na najniższy poziom i wchodzimy do pomieszczenia gdzie jest kolega taty.
Po zjawieniu się Jonasa i rozmowie otrzymujemy wiatrówkę ze śrutem. Tata chce, byś wypróbował wiatrówkę, w tym celu musisz udać się do wskazanego pomieszczenia, wyciągnąć swoją broń i strzelenia w tarcze, umiejscowione o osobnym sektorze. Na koniec musisz zbliżyć się do Jamesa. Zaczekaj aż Jonasz zrobi Wam wspólne zdjęcie i koniec zadania.