Ucieczka cz. 2 – QUEST 4

Quest 4 b

Dalej jesteśmy w krypcie, a nasz cel jest jeden, musimy wydostać się z niej na zewnątrz. Przemieszczamy się się do górnych poziomów bunkra. Przechodzimy korytarzami i pomieszczeniami oczyszczając z Radrakanów, aż dochodzimy do momentu, gdzie słyszymy pewną rozmowę. Jest to Amanta kłócąca się ze swoim ojcem. Nie możemy tego ignorować, więc wchodzimy do środka i rozprawiamy się ochroniarzami. Po zapanowaniu nad sytuacją, musimy zdobyć niezbędne informacje, które posiada Nadzorca, ojciec Amanty. Znajdujemy go i rozpoczynamy negocjacje. Uzyskanie potrzebnych danych można wykonać na wiele wariantów. Jeden z nich powoduje, że posłusznie oddaje nam dane które potrzebujemy by dostać się do terminala, a drugi to wariant który przeradza się w “agresywną negocjację”, gdzie w tym wypadku silniejszy wygrywa, zachowując życie i otrzymując potrzebne rzeczy.

Po odrobieniu lekcji z “Call Of Duty” zmierzamy do głównego biura Nadzorcy i hackujemy terminal. W komputerze możemy zapoznać się z wieloma ciekawymi informacjami pochodzącymi z obserwacji ludzi żyjących w krypcie, dane badań prowadzonych przez naszego ojca, Jamesa, raport dotyczący znalezisk poza obszarem krypty, oraz uruchomić najważniejszą funkcję, mianowicie, otworzyć przejście do tunelu, prowadzącego nas do głównego włazu. Po otwarciu tunelu, za nami podnosi się biurko Nadzorcy, odkrywając tajemne przejście. Po dotarciu do głównego korytarza, za pomocą specjalnego panelu, uruchamiamy sekwencję otwierania włazu.

Zanim wyjdziemy będziemy musieli porozmawiać z obrażoną na nas Amantą. Powód niezadowolenia to zamordowanie jej ojca. Możemy jej się wytłumaczyć, jeśli chcemy. Po zakończeniu rozmowy, w końcu wychodzimy z krypty, by zobaczyć stworzony wirtualny świat, zniszczony wojną nuklearną, który z pewnością jeszcze nie raz nas zaskoczy. Przed bramką końcową prowadzącą na zewnątrz będziemy mogli jeszcze raz edytować umiejętności (perki) naszej postaci.