Archive for the ‘G.E.C.K.’ Category

Zapis

Czerwiec 8th, 2009Posted by admin

Zapisuje wszelkie zmiany dokonane w bieżącym aktywnym pliku. Jeśli nie określono aktywnego pliku w oknie danych, użytkownik zostanie poproszony o nową nazwę pliku, aby zapisać zmiany.
Wszelkie zmiany zostaną zapisane na plug-in (plik FILENAME.esp) w oparciu o bieżące ustawienia głównego pliku.
Uwaga: nazwy plików nie mogą zawierać żadnych zastrzeżonych znaków, takich jak “(” lub “),  bo system [...]

Dane

Czerwiec 5th, 2009Posted by admin

Pliki G.E.C.K

Wyświetla wtyczki i główne pliki znajdujące się w katalogu danych.

Dwukrotne kliknięcie pliku powoduje ładowanie informacji w kontrolce obok niego.

Pokazuje, czy plik jest plikiem głównym, wtyczką czy aktywnym.

Utworzone przez ( Created By )

Nazwa osoby, któa utworzyła ten plik

Podsumowanie ( Summary )

Opis tego co zawierają i nie zawierają wtyczki.

Wymagane

Są to pliki wymagane dla wybranego pliku.

Każdy plik [...]

Poradniki Video

Czerwiec 4th, 2009Posted by admin

Lista poradników Video, dzięki którym łatwiej poznasz tajniki tworzenia modyfikacji w Fallout 3.
Wszystkie materiały Video są w języku Angielskim.

“Moja pierwsza Krypta”

Czerwiec 4th, 2009Posted by admin

Instalacja

Pobierz i zainstaluj najnowszy patch tutaj
As of 26 May 2009, the G.E.C.K. has been patched to version 1.5

Pobierz G.E.C.K. tutaj
Zlokalizuj instalator G.E.C.K. i uruchom plik.
Gdy pojawi się monit, upewnij się, że instalacja odbywa się w katalogu, gdzie zainstalowany jest Fallout 3.
UWAGA: Jeśli używasz Fallout 3 w wersji Steam instaluj w katalogu:
C:\Program [...]

Co nowego w G.E.C.K. v1.1?

Czerwiec 4th, 2009Posted by admin

Prawdopodobnie już wiecie, że Fallout 3 działa na mocno zmodyfikowanej wersji silnika z Oblivion. Dzięki temu, wiele funkcji edytora i tworzenia treści jest podobna do tej z Elder Scrolls Construction Set. Użytkownicy zaznajomieni z tym narzędziem znajdą w G.E.C.K. znane im środowisko pracy.
Fallout 3 jest autonomiczną grą, jednak dla zaspokojenia jego potrzeb, silnik został zmieniony [...]

Wstęp do G.E.C.K

Czerwiec 4th, 2009Posted by admin

Programiści Bethesdy udostępnili użytkownikom G.E.C.K. – “Garden of Eden Creation Kit” – zestaw narzędzi do modyfikacji świata gry Fallout 3 i tworzenia własnych przygód.
Edytor umożliwia tworzenie oraz edycję dowolnego elementu z oryginalnego Fallouta 3, włączając w to m.in. krajobrazy, miasta i lokacje, jak również tworzenie własnych przygód, list dialogowych, postaci, broni czy potworów. Aby rozpocząć [...]